Måttligt trött pga pollen. Sover rätt kackigt, vaknar mitt i natten och nyser och är allmänt hängig. Blev en lite större portion av pwo för att komma igång ordentligt och det var fan på håret 😛

Barbell Deadlift 4×5
Cable Seated Row 4×8
Pull ups 4×8
Close Grip Chin Ups 4×8
Dumbbell One Arm Row 4×8
Hyper Extensions 3×10

Ny vecka, nya möjligheter! Nu jäklar måste jag komma tillbaka i strikt form. Varit lite väl bekväm senaste tiden. Både vad gäller träning och kost.

PEPP!

Barbell Standing Military Press 4×5
Dumbbell Shoulder Press 4×8
Superset x4
– Dumbbell Lateral Raise x10
– Cable Rope Face Pull x10
Superset x4
– Barbell Front Raise x8
– Barbell Shrug x8
Single-Arm Landmine Shoulder Press 4×8
Weight Steering Wheel 2×15

Blivit dåligt med träning senaste tiden. Länge sen jag lyckades köra 6 dagar i veckan 🙁

Cable Kneeling Triceps Extension 4×8
Cable Triceps Pushdown 4×8
Weighted Tricep Dips 4×8
Dumbbell Lying Triceps Extension 4×8
Close Tricep Pushups 2×8
Barbell Ab Rollout 4×15

Gaaaaah gnället slutar aldrig! pollen pollen pollen.

Igår var det iaf bättre. Kunde gå ut en promenad men sen på kvällen svällde mina ögon helt upp, så idag får jag köra med glasögon. Vilket i sin tur är helt värdelöst när man gymmar, så jag fick köra suddigt hela passet. Skitkasst 😛

Körde mycket teknik på bänkpress då jag känner att jag inte har någon vidare teknik där. Kändes bra och ska fortsätta bygga på det här.Blev lägre vikter och fler reps men det är för det bästa.

Dumbbell Bench Press 4×8
Barbell Bench Press 4×5
Cable Lower Chest Raise 4×8
Cable Cross Over 4×8

Det här året så åkte jag rejält på pollenallergi. Vet inte om jag åkte på en förkylning samtidigt eller vad fan som hänt, men jag har verkligen mått skit.

Slet mig iväg till gymmet iaf och körde axelpass som fick räcka för resten av veckan.

Barbell Standing Military Press 4×8
Dumbbell Shoulder Press 4×8
Superset x4
– Dumbbell Lateral Raise x10
– Cable Rope Face Pull x8
Superset x4
– Barbell Front Raise x8
– Barbell Shrug 4×8
Single Arm Landmine Shoulder Press 4×8
Cable Internal Rotation 3×15
Cable Up right Row 4×8
Dumbbell Seated Bent Over Reverse Fly 4×8

Nice med sommar och så…. mysigt med sol och ljusa nätter. Men far åt heeeeeelveteeeee va jobbigt det är med pollen. Jag är HELT sänkt. Kan ju glömma att jogga på morgonen, mår ännu värre då. Får snora inne på gymmet istället.

Barbell Curl 4×8
Dumbbell Alternate Seated Curl 4×8
Dumbbell Alternate Hammer Curl 4×8
Cable Standing One Arm Bicep Curl 4×8
Cable Lying Bicep Curl 4×8
Zottman Curls 4×8

Måste börja med lite cardio. Körde utan mobil och har inte hittat laddaren till gps klockan 😛 Men det blev en 30 minuters löprunda imorse. Vi har vackert väder och uteträning känns mer aktuellt 🙂

Körde börst och axlar då jag inte riktigt skulle hinna träna så mycket mer den är veckan.

Dumbbell Incline Bench Press 4×10
Dumbbell Incline Fly 4×10
Dumbbell Hammer Bench Press 4×10
Superset x4
– Dumbbell Lateral Raise x8
– Dumbbell Front Raise x8
Barbell Front Raise 3×8 (hela vägen upp bakom huvudet)

Senaste tre dagarna har jag tänkt på just idag. Triceps. Har velat testa att köra tyngre dips och se hur mycket jag kan bekvämt klara av. Inte en max rep bara (jag är inte stort fan av max rep, det ska helst vara iaf 3 st) Så när jag vakna imorse var jag extremt pepp.

Cable Kneeling Triceps Extension 4×8
Cable Triceps Pushdown 4×8
Cable One Arm Tricep Extension 4×8
Weighted Trice Dips 6,4,6,15 (första tre med vikt, den sista var utan vikt men med ett litet ”hopp”)
Close Triceps Pushup 4×15
Reverse T bar Dips 4×8

Efter att ha kört dom första tre övningarna var triceps redo för utmaning. Det gick ruskigt bra!